Aktualności

19 czerwca 2017 17:07 | Aktualności

WYCIECZKA KLASY IIIB GIMNAZJUM

W dniach 12.06 - 13.06, odbyła się wycieczka do Trójmiasta klasy III b,  w której udział również wzięły dwie uczennice z klasy II a.

Pierwszym przystankiem był przyjazd do Gdyni. Tam zwiedziliśmy Muzeum Oceanograficzne i Akwarium Morskie.  Poznaliśmy niezwykłe gatunki ryb, płazów i gadów pochodzących z różnych rejonów świata. Następnie udaliśmy się na spacer na którym zobaczyliśmy żaglowiec Dar Pomorza i ORP Błyskawica, po czym przejechaliśmy do Sopotu, na ulicę Monte Cassino. Po długim maszerowaniu, zdecydowaliśmy się na odpoczynek nad morzem. Pod koniec dnia dotarliśmy do hotelu.

Drugiego dnia pojechaliśmy do Gdańska.  Zwiedziliśmy Muzeum II Wojny Światowej. Wraz z przewodnikiem udaliśmy się na wystawę główną, znajdującą się 14 metrów pod ziemią. Wystawa opowiada o tragicznym doświadczeniu wojny, o skutkach, ofiarach i sprawcach, o bohaterach i zwykłych ludziach.

Zwiedziliśmy ważne miejsca w Gdańsku, takie jak: Złota Brama, Ratusz Główny Miasta, Dwór Artusa….

Do Mirosławca wróciliśmy bardzo zadowoleni z wycieczki. Wszystkim organizatorom bardzo za nią dziękujemy!